BEL ONS OP NR 051/30 32 20

Je kan ook je vraag per e-mail stellen:
info@lingerie-ohlala.be

Als het over een bestelling gaat:
online@lingerie-ohlala.be
Met vermelding van het ordernummer.
 

Veelgestelde vragen

LINGERIE OHLALA!  ONLINE SHOP

Bestelling, betaling & levering

Hoe kan ik iets bestellen op lingerie-ohlala.be / lingerie-ohlala.nl

Dat is heel makkelijk. Je deponeert een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder om af te rekenen.
Zolang je niet afgerekend hebt kan je je bestelling nog wijzigen.

Waarom registreer ik me best?

Als je voor het eerst bestelt kan je je best registreren. Het voordeel hiervan is dat je gegevens worden opgeslagen:
als je later nog eens bestelt hoef je deze niet meer opnieuw in te geven.
Ook de betalingsprocedure gaat dan sneller en komen je aankopen ook automatisch op je klantenkaart (zie verder).

Ben je niet geregistreerd, dan kan je gewoon bestellen als ‘gast’.

Is betalen veilig op lingerie-ohlala.be?

De betalingen op lingerie-ohlala.be verlopen volstrekt veilig:

- via Bancontact / Mister Cash (beveiligd via Ogone betaalplatform),PayPal, Visa of iDEAL.

- via overschrijving op ons rekeningnummer (houd hierbij wel rekening met enige vertraging voor de verzending, daar de betaling eerst op onze rekening zichtbaar moet zijn).
Na betaling krijg je steeds een bevestigingsmail.

Komen mijn aankopen op een klantenkaart?
Van wie klant is in de winkel komen de aankopen automatisch op de bestaande klantenkaart.
Voor nieuwe klanten wordt een klantenkaart aangemaakt die recht geeft op een korting van 5% na aankoop van tien producten.
Bij de levering wordt telkens een uittreksel van de klantenkaart meegegeven.


Het artikel dat ik wens is niet te vinden in de webshop?

Lingerie Ohlala! biedt in zijn winkel een bijzonder ruime keuze aan. Niet al deze producten kunnen in de webshop opgenomen worden.
Ook kan heel tijdelijk een bepaalde maat uitgeput zijn. Stuur ons in dat geval een mailtje naar online@lingerie-ohlala.be of bel Lot op +32 51 303220.
Je krijgt meteen een bericht of we dit product in voorraad hebben, of het eventueel kan besteld worden en binnen welke termijn.

Kunnen jullie mijn geschenk verpakken?

Als je bestelling een geschenk is pakken we dit (gratis) mooi in, en stoppen we er nog je persoonlijke wens bij. Vermeld dit in het vak ‘bemerkingen’.

Wat is jullie levertijd?
Van zodra de betaling binnen is wordt je pakket verzonden. Reken op levering vanaf 2 (werk)dagen na je bestelling. Voor Nederland kan dit 3 dagen zijn.
De verstoringen gebeuren via Bpost. Is het bestelde product niet voorradig dan wordt je daar via mail over geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Zeker, je kan bv kiezen voor een adres waar iemand overdag thuis is (bij familie of buren of op je werk,…). Je kan dit ingeven bij het afrekenen.

 

Betaal ik verzendkosten?
De verzending gebeurt via bpost. Je kan kiezen tussen bezorging thuis (of op het werk), op een bpost-afhaalpunt of in een bpost-pakketautomaat. 
Verzending is GRATIS in België en Nederland. Voor andere Europese landen wordt €6 aangerekend.

Wat als ik niet thuis ben bij de levering?

Dan wordt het pakket nog een tweede keer aangeboden. Als je ook dan niet thuis bent zal je in je brievenbus een afhaalbericht vinden.
Met dit briefje kan je je pakketje afhalen bij het dichtsbijzijnde Postkantoor of Postpunt.


Kan ik een bestelling zelf afhalen?

Dit is zeker mogelijk. Je kan dit ingeven bij het afrekenen. Onze lingeriestylistes zullen je ter plekke indien gewenst nog adviseren of je kan je aankoop nog even passen.

Retourprocedure

Kan ik een product terugsturen?

Je kan binnen de veertien dagen na levering het product terugsturen naar Lingerie Ohlala!, Rijksweg 4 – 8860 Lendelede.
Je meldt de terugzending via e-mail (info@lingerie-ohlala.be). Na bevestiging door Lingerie Ohlala! kan je het product terugsturen in de originele verpakking, onbeschadigd,
voorzien van alle aangehechte labels. Je stuurt met de zending het retourformulier mee dat je hier kan downloaden.

De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening. Het factuurbedrag wordt binnen de 2 weken na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekening.

                 

Service & contact

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Laat het ons weten!
Je kan het contactformulier invullen of bel Lot op nr +32 51 303220.
Klik om naar de
contactpagina te gaan.

Kan ik advies krijgen omtrent producten?
Met tien lingeriestylistes in de winkel staat advies voor ons op de eerste plaats.
Je kan je vraag via mail stellen (zie contactpagina) of bel ons op +32 51 303220 (tijdens de winkeluren).

Hoe bepaal ik de juiste maat?

De exacte maat bepalen gebeurt best in de winkel zelf door onze lingerie-stylistes. Toch kan je – mits je goed opmeet – je maat zelf bepalen. Gebruik hiervoor onze beha-meter.
Koop je voor partner of vriendin, check dan even bij een beha in haar kleerkast. Op het label staat de maat altijd aangegeven. Op onze website vermelden we steeds de Europese en de Franse maat (bv. C 75/90). 

Ohlala! Lingerie

Rijksweg 4
8860 Lendelede
België
Tel.: +32 51 30 32 20
E-mail: